niedziela, 23 lutego 2014

weekend we Wrocławiu

Weekend przeminął pod znakiem szkoleń we Wrocławiu i książki w pociągu;)
We Wrocławiu miałam okazje spotkać się z cudownymi i MEGA odważnymi kobietami, które walczą o lepszą przyszłość dla siebie i swoich dzieci. Bardzo się cieszę, że mogłam znowu się z nimi spotka. Szkolenie biznesowe z mnóstwem pozytywnej energii- DZIĘKUJĘ! TEGO MI TRZEBA BYŁO!

Po południu bardzo udane szkolenie kosmetyczne, na którym spotkałam koleżankę, którą bardzo cenię za sukces jaki osiągnęła. Powiedziała mi coś, czego nie zacytuje, ale też nie zapomnę:)
 W drodze powrotnej  dodatkowo naładowałam swoje akumulatorki książką i wiem, że mogę osiągnąć wszystko!

Kolejna przeczytana książka, dla której zawiesiłam zaczęte inne dwie książki :) 


"Kiedy wejrzysz umysłem w swoje wnętrze, odkryjesz skarbnicę niewyczerpanych bogactw"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz