wtorek, 11 lutego 2014

Powrót

Witam po barrrdzo długiej przerwie. Wróciłam silniejsza, bardziej konkretna i stanowcza. Do tej pory systematyczność była moją słabością. Skoro wszystko i tak zależy od nas- POSTANAWIAM OD DZIŚ BYĆ SYSTEMATYCZNA. Nie to, że się obijałam, tylko jakoś doba była dla mnie za krótka, ale koniec z wymówkami!

Od wczoraj mamy nowy katalog, w którym jest mnóstwo fantastycznych produktów. Koszyk redukowałam kilka razy, ale i tak nie mogłam się powstrzymać np. przed kolejną torebką lub nową wodą perfumowaną. Zamówienie przyjedzie dopiero w czwartek a ja już się nie mogę doczekać!

W Oriflame szykują się poważne zmiany o których na bieżąco będę informować. Bardzo się cieszę z powodu tych zmian- będzie więcej kasy, a o to nam chodzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz