poniedziałek, 24 lutego 2014

Opanuj swój wewnętrzny głos

Kolejną przeczytana książkę mogę odłożyć na półkę. I kto by pomyślał, że w szkole nie znosiłam czytać książek- przez te wszystkie nudne i obowiązkowe lektury. Całe szczęście (poznałam odpowiednie osoby, które pokazały mi MOC jaka się w nich kryje ) jestem teraz żądna wiedzy i rozwoju, nie mogę doczekać się kupienie i przeczytania kolejnych książek.

Dzięki temu, że zaczynam opanowywać swój wewnętrzny głos wierzę, że sukces przyjdzie szybciej a moje życie będzie mniej stresujące ;)

"Pamiętaj, że droga do rozwoju finansowego jest wybrukowana kamieniami rozwoju osobistego"


"Ludzie są w większości  tak przyzwyczajeni do słuchania płyty grającej w ich umyśle, że nie zdają sobie nawet sprawy, że ona tam jest. Nie wiedzą, co się dzieje w ich własnych głowach"













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz