poniedziałek, 13 maja 2013

Wieczorne przemyślenia;)

Piękna pogoda i jak nie wykorzystać tego pięknego wieczorka do czytania dobrej książki na świeżym powietrzu:)
Uwielbiam motywujące książki. Czytam je też jak mam nerwa na innych.
Nie pozwolę, żeby cudze lenistwo demotywowało mnie, nie pozwolę na to, żeby moja przyszłość zależała od "nie chcę mi się" innych.  Jaka szkoda, że ludzie są tacy leniwi;/

Właśnie skończyłam czytać kolejną książkę Roberta Kiyosaki, książka pokazuje, że należy słuchać odpowiednich ludzi w sprawach finansowych.
Z jednej strony słyszysz od najbliższych jedno, że powinieneś zrobić to lub tamto. Mówi Ci to osoba, której się wydaje, że wie dużo na dany temat (mam na myśli teraz biznes, którym się zajmuję) a (bardzo)często nie ma o tym zielonego pojęcia. Jeśli w głębi wiesz, że nie powinieneś słuchać tej osoby- to nie słuchaj! Posłuchaj kogoś kto się zna lub ma już jakieś sukcesy na koncie.

Najważniejsze jest mieć CEL i dążyć do niego!
Przeraża mnie fakt, że ludzie -najczęściej młodzi- nie mają ŻADNYCH CELÓW! Żadnych marzeń! Żadnej mobilizacji i chęci zmiany. Dla mnie to dziwne, bo nakręca mnie właśnie czarna przyszłość jeśli czegoś nie zmienię w swoim życiu!
Ciągle słyszę narzekania innych ludzi na pracę i szefa, ale jak proponuję rozpoczęcie biznesu "po godzinach"- to słyszę milion wymówek na minutę! Ludzie ogarnijcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz