czwartek, 18 kwietnia 2013

Spotkanie katalogowe w Rubenie

Dni mijają jeden za drugim, zwłaszcza jak się jest zapracowanym;) Ostatnio duuużo się działo i spróbuje wszystko nadrobić:)

Zacznę od tego, że w zeszłym tygodniu razem ze swoim zespołem brałam udział w wyjątkowym spotkaniu katalogowym. Spotkanie odbyło się w Hotelu Ruben w Zielonej Górze.
Niesamowita atmosfera i 120 osób! Dowiedziałyśmy się między innymi o nowych fantastycznych programach. Ja również miałam swój  niewielki udział w wydarzeniu: krótkie wystąpienie. Niby nic a jednak przed tak dużą publicznością jeszcze nie występowałam, więc troszkę tremy było, mimo tego DAŁAM RADĘ! Bardzo się cieszę, że wygrałam ze swoimi lękami i obawami, a do tego poszło mi całkiem nieźle. Najważniejszy cel jakim było nakręcenie i zmotywowanie mojego zespołu- OSIĄGNIĘTY!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz