czwartek, 18 kwietnia 2013

BAL dla Dyrektorów Klubu Orilame

W ostatni weekend miałam ogromną przyjemność wziąć udział w balu dla Dyrektorów Klubu Oriflame. To był mój pierwszy bal! Byłam bardzo podekscytowana, że jestem wśród najlepszych liderów w Polsce! Kilka lat temu jak dowiedziałam się, że w ogóle jest taki bal to marzyłam żeby się na nim znaleźć i co? MARZENIA SIĘ SPEŁNIAJĄ! Tylko trzeba nad tym trochę popracować:)

Zabawa była niesamowita! Hotel najwyższej klasy. Kelnerzy czujnie pilnowali żeby niczego nam nie brakowało i żeby kieliszki były pełne;) Przy stolikach siedziało po 5 par. Przy naszym: ja i mój mąż, moi sponsorzy Iwona i Mirek, ich dwie dyrektorki Ania i Gabrysia z mężami oraz Zastępca Dyrektora Generalnego Christian Manhusen z naszą tłumaczka Alicją. Fajnie jest mieć jaką ważną osobę przy stoliku, można było się wiele dowiedzieć. Dzięki Christianowi mogłam przypomnieć sobie angielski, kiedy w pewnym momencie zabrakło Alicji.

Po wyróżnieniach zagrał nam zespół ( ten sam co w Jachrance na seminarium), było SUPER!
Nasz stolik jako ostatni opuścił salę:)
Jeśli chodzi o pamiątki z tej uroczystości to są to: kwiaty, które stoją jeszcze w wazonie, symboliczny czek na 1000 $ (symboliczny, bo kasa poszła na konto) oraz gwiazda!  Tak, mam swoją własną, piękną, prywatną gwiazdę z imieniem i nazwiskiem, która już wisi u mnie na ścianie:)
Mogłabym przyzwyczaić się do takich cudownych uroczystości:)

Zobaczcie sami:







4 komentarze:

  1. gratuluję osiągnięć to ostatnie zdjęcie jest super chociaż lepiej by to wyszło gdyby napis był z dołu do góry pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję, dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i fotografowaniem, na pewno będzie coraz lepiej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam osoby które doszły tak daleko ja byłam kiedyś konsultantką ale mimo tego że osoba u której się zapisywałam obiecała pomoc szybko zapomniała. Rozumiem że kosmetyki nie powinny być nigdzie taniej dostępne ale puki co są to je kupuję nieraz można coś kupić nawet 70% taniej a to jest różnica zresztą nie zdarzyło mi się żeby coś było nie tak z produktem a miałam ich wiele o każdym mogłabym coś powiedzieć Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów. gosia

      Usuń
    2. dziękuję a w razie pytań, służę pomocą;)

      Usuń